1/2: Techniky Rotace: kolečko, čtveřice. Opakování: * Kroky * Posun. * Předkrok. * Výpady vpřed, vzad, vlevo, vpravo. * Girata vlevo a vpravo. * Dlouhá menzura: * Spojování útoků a odvety v posunu na 1. dobu, v předkroku, v posunu na 2 doby. * Předsek v obraně a zahájení, protipředsek. * 3 útoky s variabilní mezerou mezi nimi x Obránce používá aktivní kryt k vyplnění mezery. * Polohy a protipolohy, kavace, bod s opozicí. * Přechod do krátké menzury: * Finty: * Pohroz na max rychlost. * Finta bez kontaktu obejde vznikající kryt. * Finta dopadá na aktivní kryt k rozvíjení citu. \\ Aktivní kryt čeká až finta začne rušit kontakt a přebere aktivitu. * Finta dopadá na aktivní kryt a pokračuje prací levé ruky - blok, tah, odzbrojení. * Finta nad zbraň, pod zbraň. * Přetlak/kavace v obraně a příchodu. * Práce v krátké menzuře: * Bezpečný odchod. * Půlení: obcházení zbraně v kontaktu. * Páky k odzbrojení. * Páky, podmety a povaly. * Cviky na práci s tempem a menzurou dle Salvatora Fabrise. * Hra/Gioco/Sestava 3 pohybů na motivy Fabrisova assalta #1: * Útok x kryt. * Další útok x bod s opozicí nebo předsek. * Obránce přebírá aktivitu a prodlužuje menzuru. * Útočník zkusí ještě jeden útok do odcházení obránce. * Obránce opět zkusí bod s opozicí nebo předsek. Hry: * **Kruhy cti** (duely) 1x1, 2x2. * **Kruhy zrady** (deathmatch) 1x1, 2x2, vlčí smečky 3x3. * **Boj o předmět** (capture the flag) - 3 skupiny, 1 má vlajku/plyšáka/truhlu s pokladem. Vyhrává poslední skupina, která stojí a drží předmět. * **Zombie armáda**: koho zabiju, ten se ke mně přidá. * **Vracečka**: když umře ten, kdo mě zabil, vracím se do hry. * **Ochranka**: Nejméně 2 obránci eskortují neozbrojenou osobu na dané místo. Eskorta vyhrává, když se chráněná osoba dotkne cíle. Assassini vyhrávají likvidací chráněné osoby. Assassini postupují v jednotlivcích nebo ve dvojicích. * **Spolupráce** ve formaci proti nájezdům útočníků - jednotlivců (hrdina vs formace). * **Asymetrické formace**. 2x1. 3x6, ... * Volná řada vs volná řada. * **Obchvat** po křídle. * Meč a štít + 2-3 **vrhací zbraně** (rukavice/plyšáci/ježci/oštěpy). * **Full kontakt sparring** (maska+prošívka+rukavice+bacátka nebo HEMA zbraně). * **Boj na úzké lávce/prkně** nad příkopem/na zemi, 1 vs 1, max 2 vs 2. * **Opičí dráha** - a-la první úroveň [[https://archive.org/details/msdos_Prince_of_Persia_1990|Prince of Persia]] - šplhání, skákání, plazení, vyhýbání překážkám a protipěchotním ježkům, načasované probíhání gillotinami, hledání meče a boj se závěrečným strážcem klíče k další bráně. * **Kolečko** - běžíme dokola, útočím jen na toho přede mnou. * Zbraně mix: přesila vyzbrojená pouze jedním mečem proti lidem s mečem a štítem. Mix všeho - meč, meč a štít, meč a dýka, dva meče, dva štíty, dvě dýky, .... 2/2: Vedení těla a zbraně * Kreslení hrotem zápěstí, rameno, podvozek. * Spojování útoků ve dvojici: bod - sek (úhyby, sem tam kryt). * Spojování útoků sólo. * Sólo obrany. * Sestava dva kruhy 3 kroky. * Volné stínování do vzduchu. * Volné stínování do vzduchu s praporkem/stuhou na konci zbraně. Stuha nikdy nesmí začít viset dolů. * Lepení zbraně ve dvojici 2 základní kruhy - 3 pohyby čepele na 2 kroky. Hry: * Menzurální hra 1x1 s důrazem na plynulost a nepřerušovanost pohybu. * Nekonečný kruh cti - volenka.